Porosit Online - Suport: (355) 68 20 30 909

icon

TRANSPORT

në të gjithë Shqipërinë

icon

PAGESË NË DORËZIM

paguaj kur merr produktin

icon

OFERTA

Përfitoni ulje deri në 70%!

Cart

Pyetje të shpeshta

Gjeni përgjigjen e pyetjeve më të shpeshta

Nëse nuk arrini të gjeni informacionin që po kërkoni, ju lutem na kontaktoni ne +355 68 20 30 909 ose ne adresen e email marketing@smartline.al dhe ne do jemi të lumtur të përgjigjemi.

A ofroni transport në Tiranë dhe në rrethe?

Ofrojmë transportë në të gjithë Shqipërine me kosto minimale transporti. Porosia ju vjen brenda 48 orëve në adresë.

Për sa ditë më vjen porosia?

Porosia ju vjen brenda 48 orëve në adresë që nga momenti i konfirmimit të porosisë.

A mund të paguaj nëpërmjet llogarisë bankare?

Po ju mund të paguani direkt në llogaritë tona bankare në Lekë dhe Euro tek bankat BKT, Raiffeisen dhe OTP. Informacionin mbi numrat e llogarive do t’ju komunikohet nga stafi jonë në momentin e konfirmimit të porosisë.

A mund të blej me kredi ose me këste?

Po, SmartLine ofron mundësinë e blerjeve me këste në Showroom dhe Online përmes kartës Prima nga BKT si dhe IUTE Credit.

Si bëhet montimi i produkteve?

Produktet përmbajnë brenda paketimit manualin e montimit si dhe veglat që nevojiten për të montuar produktin. Produktet janë mjaft praktike dhe të lehta për tu montuar.

Si duhet të veproj për kthimin e një produkti?

SmartLine pranon ndërrimin e produkteve, brenda një periudhe 10 ditore. Për të realizuar ndërrimin, produkti duhet të paraqitet në ambjentet e showroom-it me paketimin dhe ambalazhimin e padëmtuar, të pa përdorur dhe tё shoqëruar me të gjitha aksesorët, udhëzimet e përdorimit si dhe faturën që vërtetojnë blerjen e saj. Ndërrimin përfshin vetëm çmimin e produktit dhe jo kostot e transportit. Produktet e kthyera të mangëta, të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk mund të pranohen nga SmartLine dhe për këto raste nuk do të ndërrohen me produkt tjetër.
Na kontaktoni në numrin +355 68 20 30 909 për të nisur një procedurë ndërrimi.